وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای

وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای

وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای - تأسیس شده در سال 1396
وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای

وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای

وبلاگ رسمی علیرضا شهامت در بلاگ اسکای - تأسیس شده در سال 1396

وبلاگ جدیدم از دسترس خارج شد. 001

به نام خدا

سلام

  بنده در دی ماه سال 1401، یک وبلاگ جدید درست کردم که با استقبال چندانی رو به رو نشد و نیز به دلایل نامعلومی از دسترس خارج شد همانند خیلی از وبلاگ های دیگر که از دسترس خارج شدند. فلذا مطالبی را که در وبلاگ جدیدم (lrsh140110) گنجانده بودم، در همین وبلاگ (lrsh1396) تکرار کردم. پس این یادداشت و یادداشت های بعدی تا "یادداشت ناتمام" ، همان مطالب وبلاگ جدیدم هستند.






اولین یادداشت وبلاگ جدیدم:

به نام خدا


سلام عرض می کنم خدمت دوستداران علم و هنر

علیرضا شهامت هستم؛ یک ایرانی.

امروز تصمیم گرفتم یک وبلاگ جدید تأسیس کنم.


اگر با وبلاگ قبلی بنده آشنایی دارید، می دانید که موضوع وبلاگ، معرفی آثار برنامه نویسی و کارهای هنری است.


تصمیم دارم همین موضوع را در قالب یک وبلاگ جدید ادامه دهم .


تا یادداشت بعدی خدانگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد